⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند دکور ایرانی, بک گراند و فون نوروز

بکگراند هفت سین ۱۴۰۰ با استند گاو با سرستون های جدا از بکگراند، استند دکور پسته ، دکور سیب ، عروسک پولیشی گاو ، سبزه ، صندلی حصیری ، ماهی قرمز و …

کدمحصول: ۴۱۴۹

۱ فایل پی اس دی لایه باز در ابعاد ۲۰ در ۳۰ و کیفیت عالی

بکگراند هفت سین 1400 با استند گاو

بکگراند هفت سین ۱۴۰۰ با استند گاو

همانطور که مشاهده میکنید، در بکگراند بالا استند گاو و در بک گراند پایین ، عروسک پولیشی گاو استفاده شده و شما با فعال کردن لایه ی هر کدام در این فایل پی اس دی، به تناسب طراحی خود میتوانید از آن ها استفاده کنید. با حذف استند و عروسک گاو، از این دکور میتوانید برای سال های متوالی ، از آن جهت طراحی عکس های نوروز و هفت سین استفاده کنید.

بکگراند هفت سین 1400 با استند گاو

ستون هایی که سیب و دکور پسته روی آن قرار گرفته از بکگراند جداست، شلف بهمراه وسایل هفت سین از بکگراند جداست. سبزه و ماهی سمت چپ از بکگراند جداست.

برای دانلود در ازای پرداخت این بک گراند برای فتوشاپ ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ منتظرباشید تا لینک دانلود بصورت اتوماتیک به شما نمایش داده شود ، سپس میتوانید با زدن روی دکمه ی دانلود، فایل ها را با کیفیت عالی در کامپیوتر دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.